Настільна гра Пройдисвіти Кведлінбурга

Артикул: 100393
1,090 грн
Є в наявності
  • Опис

    Сімейне зілляваріння на ярмарку у Кведлінбурзі. Настільна гра «The Quacks of Quedlinburg» («Die Quacksalber von Quedlinburg») була розроблена у 2018 році. Автором гри виступив феноменальний Вольфганг Варш.

    У 2018-19 роках гра «The Quacks of Quedlinburg» ставала номінантом конкурсів «Spiel der Spiele», «Nederlandse Spellenprijs» і переможцем «UK Games Expo», «Cardboard Republic Laurel», «Spiel des Jahres» і «Golden Geek» ( в категорії «Краща сімейна гра»). Також варто відзначити, що гра входить в ТОП-10 найкращих сімейних ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».

    «Пройдисвіти Кведлінбурга» гра: алхімія з механікою перевірки удачі

    Учасникам гри пропонується стати шарлатанами-знахарями на ярмарку в середньовічному Кведлінбурзі. Протягом дев’яти днів-раундів вони будуть варити цілющі зілля і збувати їх стражденним. Гравець з найбільшою кількістю переможних очок стане головним шарлатаном знахарем Кведлінбурга.

    У грі «Пройдисвіти Кведлінбурга» використовуються механіки побудови мішечка («bag building») і перевірки удачі («push your luck»). Перед початком партії на стіл завжди викладаються помаранчеві та чорні книги рецептів. Далі гравці вибирають набір книг з однаковими номерами на закладках. Зелена, синя і червона книги викладаються відразу, жовта відкладається до другого раунду, а фіолетова – до третього.

    Кожен учасник отримує планшет-котел (фішка-крапля ставиться на нульову поділку), розміщує посудину повною стороною і відправляє фішку щура в миску. Зліва від котла кладеться рубін. У мішечок кидаються стартові жетони інгредієнтів. Можна починати!

     

    Як грати в «Пройдисвітів»?

    Партія триває рівно 9 раундів. На початку кожного раунду перший гравець відкриває і зачитує карту передбачення. Ефект карти передбачення поширюється на всіх гравців. З другого раунду можна буде кидати в котел щурячі хвости, щоб перемістити фішку щура і збільшити обсяг зілля. Фішка щура просувається на стільки поділів, на скільки гравець відстає від лідера на треку переможних очок.

    У фазі зіллєваріння всі учасники одночасно варять зілля. Гравець витягує з мішечка випадковий жетон інгредієнта і розміщує його на спіральному треку котла слідом за краплею, щуром або останнім викладеним жетоном. Цінність жетона визначає відстань від попереднього жетона / фішки: 1 – наступний розподіл, 2 – через одне і т.д.

    Властивості синіх, червоних і жовтих жетонів спрацьовують одразу. Вони вказані в відповідних книгах рецептів.

    Є ризик, що зілля вибухне. Це відбувається, коли сума значень витягнутих білих жетонів стає більш як 7. Гравці з зіллям що вибухнуло вибувають до кінця раунду, не беруть участі в боротьбі за бонусний кубик і позбавляються або грошей, або переможних очок за підсумками раунду. Щоб цього не сталося, потрібно вміти зупинитися раніше. Не бажаючи більше випробовувати удачу, гравець пасує і відкладає мішечок.

    Посудина дозволяє повернути останній витягнутий білий жетон в мішечок, якщо той не привів до вибуху. Після цього посудина перевертається порожньою стороною вгору.

     

    Оцінка зілля

    Проходить в шість етапів:

    1. Гравець, що добрався далі по спіралі котла, кидає бонусний кубик. Це може бути лише гравець, чиє зілля не вибухнуло. Бонус залежить від результату який випав на кубику: переможні очки, рубін, оранжевий жетон інгредієнта або просування краплі на одну поділку.
    2. Гравці з чорними, зеленими й ліловими жетонами інгредієнтів в котлі застосовують їх властивості та отримують нагороди згідно з книжечками.
    3. Гравці отримують рубіни, зазначені на пройдених розподілах.
    4. Гравці отримують переможні очки, зазначені на підсумковому розподілі (наступне за останнім досягнутим). Досягнувши останнього, 33-го поділу спіралі котла, гравець отримує 15 переможних очок, 35 монет на покупку інгредієнтів, а також кидає бонусний кубик.
    5. Гравці купують по одному або по два жетони різних кольорів. На покупку виділяється стільки монет, як і цінність підсумкового розподілу. Вартість жетонів інгредієнтів вказана в книгах рецептів.
    6. За кожну пару витрачених рубінів фішка краплі просувається на одну поділку. Ще за 2 рубіни можна наповнити посудину, перевернувши її жетон.

     

    Кінець раунду і кінець гри

    Щури повертаються в миски. Всі куплені жетони, всі жетони інгредієнтів з котла і відкладені жетони відправляються в мішечок. Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою. Починається новий раунд.

    Партія закінчується після дев’ятого раунду. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.

     

    Відеоогляд настільної гри Пройдисвіти Кведлінбурга (The Quacks of Quedlinburg)

    Відеоогляд настільної гри Шарлатани з Кведлінбурга (The Quacks of Quedlinburg)

  • Характеристики

    Кількість гравців

    2, ,

    Тематика

    Магічні, , Про Середньовіччя,

    Видавець
  • Відгуки (0)

    Поки немає жодного відгуку. Станьте першим.
    Написати відгук
    Ваш відгук
    Ваша оцінка
    Ім'я
    Email
  • Правила гри